Patentni zastopnik nam pomaga pri ključih korakih

Patentni zastopnik je oseba, ki jo na začetku prijave patenta nujno potrebujemo. S pomočjo pravega patentnega zastopnika bomo zagotovo lažje in hitreje opravili celotno pot, ki nas čaka, preden dobimo v roke patent za določen izdelek. Na začetku patentnega zastopnika potrebujemo predvsem zato, da nam s konkretnimi primeri svetuje ali je naš izdelek primeren ali ne za prijavo patenta.

Patentni zastopnik nam bo na primer svetoval, naj preverimo koliko časa bo naš izdelek zanimiv. Celoten postopek prijave patenta navadno namreč traja štiri leta. Če bo v štirih letih časa naš izdelek že zdavnaj pozabljen, mogoče ni najbolj primerno, da se odločimo za patentiranje. V določenih branžah se izdelki namreč zelo hitro spreminjajo in izboljšujejo, zato je koristno tehtno premisliti ali je patentiranje smiselno ali ne.

Patentni zastopnik nas po podučil tudi o vseh stroških, ki jih bomo imeli s prijavo patenta. Ker bomo morali skozi celoten postopek potrošiti kar nekaj denarja, je smiselno preveriti, ali bomo od izdelka imeli kaj zaslužka ali ne. Če je odgovor negativen nam bo patentni zastopnik svetoval, naj s patentiranjem počakamo.

Registracija blagovne znamke prinaša ogromno prednosti

Registracija blagovne znamke je nujno potrebna zaradi različnih vidikov, ki jih kot začetniki v določenem poslu mogoče še ne poznamo. Na prvem mestu je potrebna predvsem zaradi tega, da lahko v primeru konflikta s konkurenčnim podjetjem, lahko dokazujemo lastništvo. Ker so spori pogosti, je to prvi korak za uspešno poslovanje.

Registracija blagovne znamke nam bo tudi omogočila nastanek pozitivne podobe našega podjetja. Ljudje zaupajo dobrim in kvalitetnim izdelkom. Registracija nam omogoča lažje privabljanje naših zvestih kupcev, saj bomo tako izdelku dodali višjo vrednost.

Registracija blagovne znamke bo preprečila tudi izdelovanje ponaredkov. Ko se na trgu pojavi dober izdelek, se vedno v kratkem časovnem obdobju pojavijo tudi njegove kopije. Da svoj izdelek zaščitimo, moramo registrirati lastno blagovno znamko.